Pakej Shopping Sakan di Jakarta & Bandung, Indonesia (4Hari / 3Malam)

Program : Harga Pakej : Jadual Penerbangan :


Hari 01: Kuala Lumpur – Jakarta – Bandung (MT/MM)
Berkumpul di KLIA 2 ½ jam sebelum masa berlepas, setibanya di Jakarta, anda akan disambut oleh wakil kami. Seterusnya menuju ke Bandung melalui toll highway Cipularang. Dalam perjalanan singgah melawat ; Taman Mini Indonesia Indah. Makan tengahari di restoran muslim tempatan. Tiba di Bandung membeli belah di Toko Tiga. Makan malam di local restaurant. Check in hotel dan acara bebas. Bermalam di Bandung..

Hari 02: Bandung Full Day Tour + Shopping (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi di hotel, anda dibawa melawat ke kawasan legenda “Sangkuriang” Tangkuban Perahu. Makan tengahari di restoran muslim tempatan. Selepas itu anda akan dibawa membeli belah di rangkaian factory outlet terbesar di Bandung ; Rumah Mode, Donatello Leather & Shoes Factory Sambung membeli-belah di Pasar Baru Trade Centre (pelbagai barangan seperti telekung, tudung, pakaian muslimin/muslimah dll boleh didapati disini), makan malam dan kembali ke hotel.

Bermalam di Bandung. Hari 03 Bandung – Puncak - Jakarta (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi di hotel, check out, dan bertolak ke Jakarta melalui kawasan Puncak, singgah sebentar di Cianjur Market untuk membeli pelbagai makanan ringan tempatan seperti seperti jeruk salak, dendeng, kerupuk udang dll. Makan tengahari direstoran muslim tempatan. Kemudian melawat ke Safari Park. Setibanya di Jakarta sambung membeli belah di kawasan membeli-belah terkenal di Jakarta ITC Mangga Dua. Makan malam di restoran muslim tempatan. Check in hotel dan bermalam di Jakarta.

Hari 04 Jakarta - Kuala Lumpur (SP/MT)
Selepas sarapan check out dari hotel, membeli belah di Tanah Abang. Makan tengahari local restaurant. Sambung melawat ; Tugu Monas (National Monument) dan Masjid Istiqlal untuk ambil gambar kenangan-kenangan. kemudian peserta diantar ke airport untuk penerbangan pulang ke Kuala Lumpur. Acara selesai.


Harga Pakej:

Harga Pakej Seorang :

RM dewasa (bilik berdua/bertiga dengan extra bed)
RM kanak-kanak (berkatil)
RM kanak-kanak(tanpa katil)


Jadual & Tarikh penerbangan:


*harga, tarikh, program tertakluk kepada perubahan.


Harga Termasuk:
  • Penerbangan kelas ekonomi dari KLIA
  • Airport tax KLIA & Jakarta
  • Penginapan di hotel berkelas 3*
  • Pengangkutan ke semua lokasi
  • Makanan halal
  • Tipping
  • Guide berbahasa Indonesia

Harga Tidak Termasuk:
  • Segala perkhidmatan tambahan di hotel (porter)
Hubungi saya untuk dapatkan harga yg menarik email ke : lailah_said@yahoo.com