Keasyikan Cinta Taj Mahal dan Keindahan Kashmir

HARI 01 K.LUMPUR/DELHI (MM)

Berkumpul di KLIA 2 jam sebelum berlepas ke Delhi . Setibanya di Delhi, anda akan di sambut oleh wakil kami dan seterusnya ke restoran untuk makan malam. Daftar masuk hotel. Bermalam di Delhi.

HARI 02 DELHI / SRINAGAR (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi berlepas ke airport untuk penerbangan ke Srinagar. Setibanya di Srinagar anda akan dibawa untuk check-in di Deluxe Houseboat yang berada di Tasik Dal. Selepas makan tengahari lawatan ke Mughal Garden, Nishat Bagh dan Shalimar Bagh. Tempat lawatan tersebut berada di kawasan yang berlatarbelakangkan Pergunungan Zabarwan. Sebelum pulang ke hotel singah membeli belah di Carpet weaving factory.

HARI 03 SRINAGAR - GULMARG (SP/MT/MM)
Selepas sarapan lawatan ke Gulmarg iaitu kawasan yang dikenali sebagai ‘Meadow of Flowers’ yang berada di ketinggian 2730 batu dari aras laut. Ianya juga dikenali sebagai antara kawasan bermain ski dan golf terbaik di dunia. Jika cuaca mengizinkan anda juga akan berpeluang untuk menikmati permandangan cantik di Nanga Parbhat.

HARI 04 SRINAGAR (SP/MT/MM)
Selepas sarapan lawatan Bandar Srinagar. Antara tempat lawatan adalah Masjid Lama yang diperbuat daripada kayu. Sebelah petang membeli-belah di bazaar utama di Srinagar.

HARI 05 SRINAGAR/DELHI/AGRA (SP/MT/MM)
Seawal pagi peserta akan menaiki Shikara di Tasik Dal melawat ke taman terapung botani. Selepas sarapan, peserta akan dibawa ke airport untuk ke Delhi. Sampai di Delhi, menyambung perjalanan ke Agra, setibanya di Agra, check-in di hotel.

HARI 06 AGRA/DELHI (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi lawatan ke Taj Mahal yana terkenal. Taj Mahal dibina oleh pemerintah Mughal Shah Jahan bagi mengingati isteri tersayang - Muntaz. Tugu peringatan itu dibina dari batu marmar putih mengambil masa 22 tahun untuk menyiapkannya di antara 1630 masihi hingga 1652 masihi. Membeli belah di Agra. Peserta juga dibawa melawat ke Kubu Agra – struktur besar yang dibina oleh pemerintah terkenal Akbar pada 1565 masihi. Sebelah petang kembali ke Delhi.

HARI 07 DELHI (SP/MT/MM)
Sarapan pagi di hotel penginapan. Pagi ini anda akan di bawa melawat ke sekitar Bandar lama dan Baru Delhi yang dibangunkan semasa di bawah pemerintahan Raja Shah Jahan. Melawat Masjid Jama merupakan masjid yang tertua dan terbesar di India yang di bina oleh Raja Shah Jehan. Shopping di Bandaraya Delhi. Selepas makan malam anda akan dihantar ke Lapangan Terbang Delhi untuk penerbangan pulang ke K.Lumpur.

HARI 08 KLIA
Sampai KLIA kira-kira jam 6.55 pagi.


Harga Pakej:
Harga Pakej Seorang:

Dewasa
RM

Kanak-kanak
RM Berkatil
RM Tanpa katil


Jadual & Tarikh penerbangan:


Harga Termasuk:
  • Tiket kelas ekonomi KUL/DEL/KUL
  • Tiket penerbangan ke Srinagar
  • Penginapan di hotel 3 – 4* dan houseboat di Kashmir
  • Makanan HALAL seperti aturcara
  • Segala lawatan yang diaturkan
  • Beg mengembara percuma
  • Airport tax
  • Caj untuk visa
  • Fuel charges


Harga TIDAK termasuk:
  • Segala perkhidmatan tambahan di hotel
  • Lebihan had berat bagasi
  • Tip untuk pemandu pelancong - IKHLAS


Peringatan:
  1. Peserta diingatkan supaya menyerahkan passport dan 2 keping gambar 20 hari sebelum berlepas bagi tujuan permohonan visa. Kelewatan akan menyebabkan caj tambahan oleh Kedutaan India.
  2. Harga berdasarkan Fuel charges pada 01/01/09. Sekiranya terdapat kenaikan harga minyak, kos tersebut akan ditanggung oleh penumpang.
  3. Sekiranya keadaan cuaca tidak mengizinkan untuk penerbangan Delhi - Kashmir - Delhi, segala penyusunan tarikh baru dan penginapan diuruskan hanya oleh pihak penerbangan. Ianya diluar bidang kuasa kami. Kami tidak bertanggungjawab terhadap perubahan aturcara lawatan. 


Hubungi saya untuk keterangan lebih lanjut email ke: lailah_said@yahoo.com