Jakarta-Puncak-Bandung (4Hari 3 Malam)


JAKARTA PUNCAK BANDUNG- 4 HARI 3 MALAM

HARI 1 BANDUNG (Makan Malam)
Setibanya di Lapangan Terbang Soekarno Hatta,anda akan di sambut oleh wakil kami dan di bawa mengelilingi Kota Jakarta,perjalanan di teruskan ke Taman Mini Indonesia Indah sebelum aktiviti membeli belah di Mangga 2.Setelah itu bertolak ke Bandung,sebaik sahaja tiba di Bandung,anda akan di bawa ke Rumah Moda,setelah itu makan malam.


Hari 2 Bandung (Sarapan/Makan Tengahari/Makan Malam)
Selepas bersarapan,memulakan perjalanan ke Gunung Tangkuban Perahu dan Sari Ater Hot Spring. Setelah makan tengahari, anda akan dibawa ke Pasar Baru dan Factory  Outlet untuk membeli belah di HERITAGE,CIHAMPELAS,DAGO STREETS.Makan malam di Restotan tempatan.Kemudin bertolak ke Puncak dan bermalam.


Hari 3 Puncak & Jakarta (Sarapan/Makan Tengahari/Makan Malam)
Selepas bersarapan aktiviti di teruskan ke Taman Safari Indonesia di mana anda berpeluang melihat pelbagai pertunjukkan yang menarik ATAU ke Taman Bunga Nusantara di mana terdapat pelbagai koleksi bunga hampir dari seluruh dunia. Setelah makan tengahari bertolak ke Jakarta. Setibanya di sana,singgah di ITC Cempaka untuk membeli belah kemudian makan malam di Restoran Nasi Padang.






Hari 4 Jakarta (Sarapan/Makan Tengahari)
Setelah bersarapan pagi di hotel, bertolak ke MONAS dimana anda berkesempatan untuk mengambil gambar dan kemudian melihat bandaraya Kota Jakarta.Setelah aktiviti membeli belah di Tanah Abang sebelum makan tengahari dan bertolak balik ke Lapangan Terbang. Semoga 1001 kenangan tercipta sepanjang percutian anda bersama kami

PAKEJ TERMASUK:
* Tiket Penerbangan
* Penyediaan makanan
* Penginapan
* Pengangkutan & Pemandung Pelancong
* Bayaran masuk ke tempat lawatan

PAKEJ TIDAK TERMASUK
* Perbelanjaan Peribadi
* Tipping kepada pemandu (seikhlas hati)
* Airport Tax Rp150,000.00

HOTEL :

TARIKH PAKEJ :15-18 JAN,17-20 MAR, 8-11 APR,27-30 MAY,9-12 JUNE,21-24 NOV,8-11 DEC

HARGA
DEWASA : RM1395.00
KANAK2 : RM1295.00

Untuk keterangan lebih lanjut email ke : lailah_said@yahoo.com

0 Response to "Jakarta-Puncak-Bandung (4Hari 3 Malam)"