Amazing Angkor Wat - On Cruise

HARI 01 (Makan Tengahari & Makan Malam)
Sebaik sahaja tiba di Lapangan  Terbang Siem Reap,  anda akan dibawa ke “National Silk Farm” , Artisan D’Angkor Art School yang mengukir barangan kayu dan batu di Siem Reap. Selepas makan tengahari di Restoran Muslim anda kan dibawa mengelilingi Bandar dan membeli belah.  Anda juga akan dibawa ke Gunung Phnom Bakeng untuk melihat suasana matahari terbenam.

HARI 02 (Sarapan, Makan Tengahari & Makan Malam)
Selepas sarapan, ana akan dibawa ke tempat bersejarah iaitu Angkor Thom dimana ia telah dibina  pada tahun 1180 –1220 oleh Khmer king Jayavarman VII. Setelah itu anda akan dibawa ke TAPHROM yang mana dibina sekitar tahun 1186 oleh Jayavarman VII kepada penganut agama Buddha. Pada sebelah petang, setelah  makan tengahari di Restoran Muslim  lawatan diteruskan ke Angkor wat yang merupakan   Kuil terbesar di Kemboja .

HARI 03 (Sarapan, Makan Tengahari & Makan Malam)
Selepas sarapan, anda akan dibawa menaiki  bot untuk melihat kehidupan masyarakat setempat dan ke Kampung Terapung   dan Tasik Tonle Sap yang merupakan tasik yang terbesar di Semenanjung Asia. Pada sebelah petang anda akan dibawa ke Central Market dan membeli belah di beberapa  tempat  lain.

HARI 04 (Sarapan)
Selepas sarapan, aktiviti bebas sebelum bertolak balik ke lapangan terbang. Semoga percutian anda   meninggalkan pengalaman yang indah .


PACKAGE INCLUSIVE :                                                       
· Tiket Penerbangan Pergi Balik
· Penginapan
· Penyediaan Makanan HALAL
· Bayaran Masuk
· Pemandu Pelancong


PACKAGE EXCLUDE :                                         
· Perbelanjaan peribadi

HOTELLIN RATANAK ANGKOR HOTEL   (3 * @ setaraf)







0 Response to "Amazing Angkor Wat - On Cruise"